19 lutego 2013

Pokój Mai #1

Najwyższy czas powrócić do blogowego świata :)
Od ostatniego postu minęło trochę czasu, dużo rzeczy się wydarzyło w moim życiu ale nie o tym tu będzie...
Będzie o pokoju Majeczki, do którego wprowadziła się w grudniu i pokochała od pierwszej chwili ku mojej i T. uciesze :)
Największym plusem jest to, że ma swoje własne dorosłe łóżko i uwielbia w nim spać. Na łóżkiem zawiesiłam literki uszyte przeze mnie

 

 
W rogu zawisła girlanda z serduszek - przynajmniej w maleńkim stopniu zakrywa paskude rury grzejnikowe ale muszę wykombinować tam coć lepszego.

Serducho jest też na uchwycie od szafy.

Długo szukałam inspiracji na okno i przez pewien czas wisiały tylko te pomponiaste sznurki. Pewnego dnia wynazałam w necie baletnice do wycięcia z papieru i się w nich zakochałam :) Robi sie je błyskawicznie, do tego satynowe tasiemki i gotowe. Prezentują sie wspaniale bo cały czas się kręcą i bujają - nawet przy szczelnie zamknietych oknach jest delikatny ruch powietrza który wstarcza do ich rozkołysania. Maja też podchodzi do okna i tak śmiesznie dmucha buzią w ich stronę aby kręciły sie mocniej :)

(zrobienie zdjęć okna graniczy z cudem - w dzień zdjęcia są prześwietlone a w nocy wszystko odpija sie w szybach...)
   
Przy karniszu powiesiłam trójkątną girlandę którą możecie pamiętać z przyjęcia urodzinowego Majki.


W głowie mam mnóstwo pomysłów i projektów, zarówno do pokoju Mai jak i do dziennego. Mam nadzieję że powoli znajdę czas na ich realizację :)

5 komentarzy:

  1. Pokoik wygląd pięknie z tymi wszystkimi magicznymi dodatkami :) Literki fantastyczne a baletniczki obłędne!
    Fajnie, że wróciłaś!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny, a te litereczki jakie słodkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda! Piekny pokoik, nie dziwie sie, ze Mai sie podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne literki i fajny pomysł z baletnicami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)