27 kwietnia 2014

Narzuta w ptaszki

Dziś prezentuję kolejną narzutę na łóżko. Podobnie jak poprzednią uszyłam ją z tkaniny firmy Robert Kaufman. Te tkaniny nie należą do najtańszych, zwłaszcza gdy potrzeba nam tak dużą ilość jak na narzutę, ale ich jakoś jest po prostu MEGA niesamowita!


Podobnie jak przy poprzedniej narzucie, lamówkę wykonałam ze spodniej tkaniny w grochy, dzięki temu wszystko pasuje do siebie idealnie :)


 No i standardowo już  - moja ulubiona wszywka "handmade".


Pół dnia czekałam na ładne słońce aby zrobić zdjęcia i jedyne czego się doczekałam to burza i czarne chmury... trudno... z tego wszystkiego jednak nie zmierzyłam narzuty już po wykończeniu. Ma około 190x100cm (mniej więcej tyle miała przed obszyciem lamówką).


Magda

2 komentarze:

  1. Baaaardzo mi się podoba :) Ptaszki i kropki.
    Tkaniny fakt nie są najtańsze, ale jakość i wzory super.
    Zaopatrzyłam się w kilka większych kawałków na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)