12 marca 2012

Witajcie :)

Witam Was serdecznie na moim blogu, który powstał w związku z moją nową pasją - SZYCIEM :)
Zapędy twórczo-artystyczne miałam od zawsze, jadnak różnie bywało z ich realizacją. A to brak czasu, a to niesprecyzowana wena, zawsze było coś, sami wiecie jak to jest... coś bym zrobiła, tylko nie mogłam/nie wiedziałam jak się do tego zabrać...

Bodźcem, przełomem wręcz okazała się Tilda - nie wiem jak ja się uchowałam że nie wiedziałam o istnieniu tego stylu dekoracji.
ZOBACZYŁAM -> ZAKOCHAŁAM SIĘ ->ZAPRAGNĘŁAM !!!

W głowie mam mnóstwo pomysłów, rodzą się wciąż kolejne i choć ograniczenie czasowe znacznie wydłuża ich realizację to się nie poddaję.

Jestem żoną, mamą 9-miesięcznej Majeczki, pracuję na pełny etat. Na szycie mam czas wieczorami gdy córa już śpi i w weekendy.

Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie współtworzyć ze mną ten blog, będę wdzięczna za wszelkie rady i wskazówki.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)