1 października 2013

Różowy Kapturek

Przyszła jesień - letnia sukienka to za mało, do kompletu niezbędna jest kurteczka.

 

Długo podziwiałam, aż w końcu się odważyłam - okazało się, że płaszczyk z kapturem na podszewce szyje się całkiem przyjemnie.


W tym wydaniu długie uszy wyglądają całkiem sympatycznie :)


Poniżej kilka zbliżeń na szczegóły, m.in. podszewkę i kaptur.
Przez chwilę króliczka miała smutasową minę, ale kompletnie nie pasował do niej taki wyraz twarzy, więc już się uśmiecha :)


Magda

4 komentarze:

  1. Mimo że róż nie jest moim ulubionym kolorem ;) ten króliś baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja już powoli mam przesyt różu jednak takie były wytyczne :)

      Usuń
  2. Lubię takie połączenie kolorów :)
    Mam pytanie: z czego szyjesz ciałko królika (mam nadzieję, że to nie tajemnica...)?
    Ja mam trochę lnu w takim odcieniu, ale już na wykończeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. witam piękny ech ... mam pytanie o kurteczke czy jakiś wykrój można by poprosić na priv. agasz82@interia.pl byłabym wdzieczna ogromnie niestety u mnie brak wyobraźni :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)