18 marca 2012

Wiosennie :)

Wiosna wczoraj i dziś nam się ukazała :) Słońce przygrzewa, niebo bezchmurne, ptaki ćwierkają, dziś było 20 stopni, po prostu cudnie... oby taka pogoda zastała już z nami na stałe :)
Na powitanie nadchodzącej pory roku powstała Wiosenna Króliczka z bukietem kwiatów:


Jeszcze nie opanowałam trudnej sztuki robienia zdjęć tudzież trudnej sztuki obsługi aparatu mojego męża więc póki co następne zdjęcia będzie wykonywał już On. Powyższe i wcześniejsze zdjęcia to efekty mojego pstrykania i nie jestem z nich zadowolona a skoro mężuś umie i lubi to niech mnie wspomaga w tej materii :)

3 komentarze:

  1. Ja nie wiem, co Ci się w tych zdjęciach nie podoba... Ale jeśli Mąż chce pomóc, to jasne, że niech pomaga! :D

    Królisia Wiosenna jest przecudna! Moooje kolorki :))
    Ja dziś szyłam królika z ręcznika, ale jedna noga mi wyszła grubsza od drugiej i się podłamałam i leży, bidny, czeka na wypełnienie... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że tak bardzo podobają ci się nasze szyjątka :) Zapraszam do siebie częściej i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, a mała właścicielka króliczków jest cudna! :D Co za uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)