22 kwietnia 2012

Ale to już było - króliki i sowa :)

Kolejne króliki i sowa trafiły do nowych właścicieli :)
Z poprzednich tworków nowy dom ma pierwszy królik w kapeluszu (turkusowe rybaczki i kwiecista tunika) - powędrował do małego Szymka oraz króliczka z kwiatuszkiem na uchu (pierwotnie miała bukiet kwiatów ale że mocowany był na agrafkę to został odpięty aby małe dziecięce rączki się nie zraniły) - ma nową przyjaciółkę Marysię :)
Do maleńkiej Krysi i Jej mamy Oli trafiły dwa króliczki oraz sowa:

I bardzo chciałam jeszcze raz podziękować za wszystkie miłe słowa tu na blogu, na forum i
osobiście przekazane - dajecie mi nową energię i natchnienie :*:*:*


4 komentarze:

  1. Króliczki są cudowne, pięknie ubrane i starannie wykonane! Sowa dostojna i przyjazna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!
    ...a ja się miałam podpytać, jak szyjesz czapeczki... i z nadmiaru wrażeń zapomniałam... :p

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!! chyba mamy podobne zainteresowania ;-) pozdrawiam słonecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sowa i króliki...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)