26 maja 2012

Na Dzień Mamy!

W tym roku pierwszy raz i ja świętowałam Dzień Mamy :) Oh jak cudownie być mamą!!! Zwłaszcza będąc mamą takiego słodziaka jakim jest moja Maja - cud miód maliny nie dziecko!!! :)
Od Majeczki dostałam dziś piękne serducho z odciśnięta Jej malutką rączką - niesamowity prezent, pamiątka na całe życie - Majci pomagał w wykonaniu Tatuś :)
 

Tatuś upiekł również dziś muffinki w sercowym kolorze dla mam - dla mnie, do swoje i mojej mamy:

 

Ja natomiast dla naszych Mam stworzyłam serduszkowe girlandy do zawieszenia w oknie:

 

    
Wszystkim Mamom obecnym i przyszłym przesyłam najserdeczniejsze życzenia :)

~ ~ ~ ~ ~

edit 27.05:
A tak serducha wyglądają już zawieszone u mojej Mamy

6 komentarzy:

  1. śliczne to wszystko!!
    Serduszka wspaniałe ;)
    NA czym je powiesiłaś? Wstążeczka?
    Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      tak, satynowa tasiemka ta sama która jest na żółtym serduchu :) szyło się je banalnie i szybko i na pewno powstaną kolejne :)

      Usuń
  2. Fajni jest mieć takiego tatusia - mężusia co to potrafi upiec muffinki w sercowym kolorze :) A Twoje serduchowe girlandy są cudne :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wspaniałe a babeczki sercowe najwspanialsze!!! Brawa dla T., spisał się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, okazuje się, że mam zaległości - przegapić TAKI wpis?! T. jest super :D Aż się wzruszyłam... :)
    A girlandy - rewelka! Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)